ВІДБУЛАСЯ НАРАДА ЩОДО НАДАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ОСОБАМ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Учора, 17 лютого 2022 року, Міністерство освіти і науки України провело робочу нараду з відповідальними за забезпечення інклюзивного навчання працівниками та представниками фінансово-економічних відділів департаментів (управлінь) освіти й науки обласних і Київської міської державних адміністрацій.
Нарада була присвячена використанню субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, змінам в нормативно-правових актах, які регламентують використання зазначеної субвенції та надання корекційно-розвиткових, психолого-педагогічних послуг і закупівлю спеціальних засобів з урахуванням рівнів підтримки в інклюзивних групах і класах закладів дошкільної та загальної середньої освіти.
Команда МОН зібрала оперативну інформацію областей щодо надання корекційно-розвиткових і психолого-педагогічних послуг на місцях, кількості занять (які були проведені в січні 2022 року), оплати зазначених занять за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, використання залишків субвенції за минулі роки.
У січні 2022 року з Державного бюджету України на поточний рік у повному обсязі було направлено асигнування субвенції до областей на суму 11,254 млн грн. За даними Державної казначейської служби України, залишки субвенції на 1 січня 2022 року за попередні роки склали 205 млн грн, що дає можливість забезпечувати оплату надання корекційно-розвиткових і психолого-педагогічних послуг на місцях.
Окрім цього, була приділена увага потребі вчасної оплати надання корекційно-розвиткових і психолого-педагогічних послуг, задля чого має бути посилена фінансова дисципліна щодо підписання актів виконаних робіт і забезпечення оплати на місцях.
Представники департаментів (управлінь) освіти та науки обласних і Київської міської державних адміністрацій мали можливість запитати фахівців МОН про діючу нормативно-правову бази, проблемні моменти на місцях, також під час наради обговорено пропозиції щодо поліпшення ситуації з наданням корекційно-розвиткових і психолого-педагогічних послуг.